Dag 25: Nikser - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Sarah - WaarBenJij.nu Dag 25: Nikser - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Sarah - WaarBenJij.nu

Dag 25: Nikser

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sarah

27 Januari 2012 | Indonesië, Batavia

Ik voelde me vandaag nog minder goed dan gisteren, met vage klachten als een licht gevoel in mijn hoofd, zeurende pijn ter hoogte van mijn maag en ik zweette ongeveer drie keer zoveel als anders. Ik cancellede dus mijn plan om te gaan hardlopen en viel terug in slaap.
Om half tien werd ik opgehaald door een busje om richting vliegveld te vertrekken. Vanaf het vliegveld zou ik een hotel op loopafstand zoeken, zo was mijn plan, en vervolgens Den Pasar verkennen. Het vliegveld ligt ongeveer tien kilometer onder Den Pasar, de hoofdstad, en een paar kilometer van Kuta af, een populaire toeristenlokatie met veel strand. Onderweg sloeg ik ongeveer twintig taxi's van me af en de eerste twee hotels waren poepduur, maar de derde was prima! Dat op de bonnefooi hotels opzoeken bevalt wel goed.
De middag bracht ik op mijn kamer door, maar toen ik me tegen de avond wat beter voelde zette ik me ertoe de omgeving te gaan verkennen. Die viel nogal tegen: grauwe straten met smoezelige winkeltjes en een boel verkeer. Ik zocht snel een eetcafeetje op en maakte dat ik terugkwam naar mijn hotel.
Ik hoop dat morgen alles weer in orde is, want da heb ik weer een Plan: scooter huren, in vogelvlucht door Den Pasar, ziekenhuis en Balinees museum bezoeken en ik wil de zonsondergang zien op het strand van Kuta. Over minder dan twee dagen vlieg ik alweer naar huis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Batavia

Bali

Recente Reisverslagen:

29 Januari 2012

In between flights, part II

29 Januari 2012

Dag 26: Stedelijk gebied

27 Januari 2012

Dag 25: Nikser

27 Januari 2012

Dag 24: Niks

25 Januari 2012

Dag 23: Sing Sing
Sarah

Actief sinds 09 Sept. 2008
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 23749

Voorgaande reizen:

29 Juli 2016 - 03 November 2036

Moving to De Overkant

17 Juni 2013 - 31 Juli 2014

Het Amerika Avontuur

30 September 2012 - 07 Oktober 2012

Schotland Roadtrip

01 Januari 2012 - 30 Januari 2012

Bali

13 September 2008 - 20 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: