Stonehenge en Bath - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Sarah - WaarBenJij.nu Stonehenge en Bath - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Sarah - WaarBenJij.nu

Stonehenge en Bath

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sarah

24 November 2008 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Ik heb zowaar alweer foto's gemaakt toen ik naar Stonehenge was, en op verzoek ook een paar van Sheffield en het ziekenhuis enzo. Ze zijn te vinden op http://s116.photobucket.com/albums/o25/aranel_nyare/Sheffield/ , achter mijn vorige foto's.

Stonehenge...tja. Ik vond het niet zozeer indrukwekkend, ik kreeg meer een hint van hoe indrukwekkend het zou kunnen zijn als er niet tweehonderd mensen omheen stonden en er niet continu auto's voorbij zouden razen, maar het monument gewoon in een uitgestrekt grasland zou liggen. Gelukkig heeft de organisatie die toezicht houdt op Stonehenge daar ook aan gedacht, want ze gaan een tunnel bouwen voor de auto's en ze gaan het centrum voor de kaartverkoop verplaatsen naar drie kilometer afstand; misschien moet ik het dus over een paar jaar nog maar eens proberen. Je kon niet dichtbij de stenen komen vanwege de afzetting die er omheen stond, maar het was wel mooi om te zien hoe groot de stenen eigenlijk zijn, veel groter dan ik verwachtte.

Daarentegen was ik wel zeer gecharmeerd van Bath, wat een van de oudste stadjes in Engeland is. Ik heb om verschillende redenen niet zoveel anders gedaan dan door het centrum geslenterd, maar wel heb ik het Jane Austen House bezocht en ik heb er scones gegeten, wat nog steeds op mijn to-do lijstje stond. Ik wil zeker nog eens terug naar Bath, hoewel het er zo gruwelijk toeristisch is dat je geld uit je zakken wordt geklopt waar je bij staat, maar dat neem je dan maar op de koop toe.

Een foto van Sam is trouwens hier te vinden, een kleintje, helaas is de grotere foto die online stond verplaatst naar een beveiligde website:

http://www.library.nhs.uk/cmsimages/32_7D741E922_Sam%20H%20Ahmedzai.jpg

De vriendelijke glimlach die hij hier laat zien is er een die ik nog moet perfectioneren en die moet verhullen hoe goed hij is in doordrammen om zijn zin te krijgen. Hij is er veel beter in dan ik.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 December 2008

Terug!

19 December 2008

Laatste dag!

17 December 2008

De laatste loodjes

12 December 2008

Waar het mis ging...

11 December 2008

De Bus
Sarah

Actief sinds 09 Sept. 2008
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 23757

Voorgaande reizen:

29 Juli 2016 - 03 November 2036

Moving to De Overkant

17 Juni 2013 - 31 Juli 2014

Het Amerika Avontuur

30 September 2012 - 07 Oktober 2012

Schotland Roadtrip

01 Januari 2012 - 30 Januari 2012

Bali

13 September 2008 - 20 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: