De laatste loodjes - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Sarah - WaarBenJij.nu De laatste loodjes - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Sarah - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sarah

17 December 2008 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Nou, dat was dus even behoorlijk schrikken vrijdag, maar het lijkt allemaal wel weer bedaard. Sam heeft het menneke nog een tactvol epistel gestuurd vrijdag waarin hij vermeldde dat hij het belachelijk vond een medisch student zo'n agressieve e-mail te sturen en sindsdien heeft niemand nog iets van hem gehoord, dus waarschijnlijk heeft hijzelf ook wel door dat hij een beetje overdreven heeft.

Afgelopen weekend ben ik naar York geweest, wat iedereen me maar bleef aanraden. Het was wel leuk, ik ben in de toren van de kathedraal naar boven geklommen en heb rondgedwaald door de winkels en ik heb overheerlijke (en te dure) scones gegeten! Ik ben nu van plan scones te gaan bakken als ik terug ben in Nederland, maar waarschijnlijk tip ik daar echt niet aan. Zondag was er een kerstmarkt in Sheffield, maar dat was niet zoveel soeps, vooral weinig kerstig. Het was wel prettig om nog een keer door het centrum te wandelen. Ik ga het toch wel missen, stom he, al weken kijk ik er naar uit om naar huis te gaan en nu zit ik in de laatste week hier en heb ik toch ook heel veel leuke dingen gedaan.

Zo ben ik net mee uit lunchen genomen door een van de hematologen in opleiding (een broodje met zalm en knoflook, wat wil je nog meer!) die me probeerde over te halen nog eens terug te komen voor meer onderzoek ofzo :p

Mijn beoordeling is nog steeds niet binnen, want Sam ging de formulieren gisteren niet invullen waar ik bij was...vrijdag dus pas.

  • 17 December 2008 - 15:54

    Vera:

    Oeh, ik kom wel scones eten! Geniet van je laatste dagen hè, wen wie weet komen we nog wel een keer terug voor Zizzi. Hoe smaakte de panna cotta eigenlijk? :P

  • 18 December 2008 - 08:26

    Anne:

    Veel succes met de laatste loodjes! En ga je scones maken voor Oud en Nieuw? Het zal in ieder geval weer goed zijn om je in levende lijve te zien :).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 December 2008

Terug!

19 December 2008

Laatste dag!

17 December 2008

De laatste loodjes

12 December 2008

Waar het mis ging...

11 December 2008

De Bus
Sarah

Actief sinds 09 Sept. 2008
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 23885

Voorgaande reizen:

29 Juli 2016 - 03 November 2036

Moving to De Overkant

17 Juni 2013 - 31 Juli 2014

Het Amerika Avontuur

30 September 2012 - 07 Oktober 2012

Schotland Roadtrip

01 Januari 2012 - 30 Januari 2012

Bali

13 September 2008 - 20 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: