Laatste dag! - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Sarah - WaarBenJij.nu Laatste dag! - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Sarah - WaarBenJij.nu

Laatste dag!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sarah

19 December 2008 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Nou, dat was het dan. Het is niet altijd even leuk of even makkelijk geweest, maar als ik er op terugkijk heb ik toch zoveel gezien en gedaan hier! En dan ben ik toch blij dat ik gegaan ben, precies zoals ik van tevoren verwachtte.

Ik heb net mijn laatste gesprek gehad met Sam, en hij had al wel het kleine beoordelingsformulier ingevuld dat ik nodig heb voor mijn beurs, maar niet het formulier van de universiteit, dus dat krijg ik nog opgestuurd. Gelukkig was het kleine formulier supergoed, op alle punten ++ en met als commentaar dat mijn onderzoeksverslag goed was en dat ik een getalenteerde medisch student was, daar word ik toch wel een beetje blij van :p En hij zei dat als er nog een onderzoeksperiode in de studie zat hij me graag nogmaals wilde uitnodigen, maar die zit er niet. Verder vandaag nog wat andere dingetjes afgerond.

Nu mijn tas inpakken, en morgen om zes uur plaatselijke tijd stap ik op het vliegtuig. Dan duurt het nog tot januari voor ik mijn OV heb en weer helemaal in de running ben!

• 21 December 2008 - 22:22

Ma:

Gefeliciteerd! En nu even vakantie houden.....!!!!!