Laatste dag! - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Sarah - WaarBenJij.nu Laatste dag! - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Sarah - WaarBenJij.nu

Laatste dag!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sarah

19 December 2008 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Nou, dat was het dan. Het is niet altijd even leuk of even makkelijk geweest, maar als ik er op terugkijk heb ik toch zoveel gezien en gedaan hier! En dan ben ik toch blij dat ik gegaan ben, precies zoals ik van tevoren verwachtte.

Ik heb net mijn laatste gesprek gehad met Sam, en hij had al wel het kleine beoordelingsformulier ingevuld dat ik nodig heb voor mijn beurs, maar niet het formulier van de universiteit, dus dat krijg ik nog opgestuurd. Gelukkig was het kleine formulier supergoed, op alle punten ++ en met als commentaar dat mijn onderzoeksverslag goed was en dat ik een getalenteerde medisch student was, daar word ik toch wel een beetje blij van :p En hij zei dat als er nog een onderzoeksperiode in de studie zat hij me graag nogmaals wilde uitnodigen, maar die zit er niet. Verder vandaag nog wat andere dingetjes afgerond.

Nu mijn tas inpakken, en morgen om zes uur plaatselijke tijd stap ik op het vliegtuig. Dan duurt het nog tot januari voor ik mijn OV heb en weer helemaal in de running ben!

  • 21 December 2008 - 22:22

    Ma:

    Gefeliciteerd! En nu even vakantie houden.....!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 December 2008

Terug!

19 December 2008

Laatste dag!

17 December 2008

De laatste loodjes

12 December 2008

Waar het mis ging...

11 December 2008

De Bus
Sarah

Actief sinds 09 Sept. 2008
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 23739

Voorgaande reizen:

29 Juli 2016 - 03 November 2036

Moving to De Overkant

17 Juni 2013 - 31 Juli 2014

Het Amerika Avontuur

30 September 2012 - 07 Oktober 2012

Schotland Roadtrip

01 Januari 2012 - 30 Januari 2012

Bali

13 September 2008 - 20 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: