In between flights - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Sarah - WaarBenJij.nu In between flights - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Sarah - WaarBenJij.nu

In between flights

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sarah

02 Januari 2012 | Maleisië, Kuala Lumpur

Eigenlijk was ik het niet van plan, weer een waarbenjij.nu. Maar toen ging ik bedenken wie ik allemaal af en toe een mailtje wilde sturen met details over mijn maandje Bali en zodra ik meer dan vijf mensen had geteld (dat was al vrij snel) besloot ik dat een blog eigenlijk toch niet zo'n slecht idee was.

Op Kuala Lumpur, waar ik noodgedwongen twee uur doorbreng voor ik kan overstappen op mijn vlucht naar Den Pasar, Bali, zag ik zomaar computers met internet staan, dus daar vloog ik op af, en zodra ik mijn mail had gecheckt (het was al meer dan 24 uur geleden dat ik dat had gedaan, per slot van rekening!) haalde ik m'n waarbenjij.nu onder het stof vandaan. Ik heb tot nog toe nog niet zoveel bijzonders te vermelden, behalve dat Kuala Lumpur echt veel toffer is dan Schiphol en dat de helft van de toiletten hier bestaat uit gaten in de grond. Gelukkig is de andere helft wel normaal.

• 02 Januari 2012 - 06:09

Jannie:

He Sarah, wat leuk. toch een weblog. Wat goed om al van je te horen terwijl je onderweg bent.
    De beste wensen voor het nieuwe jaar!

Groetjes Jannie

• 02 Januari 2012 - 08:28

Gertie:

Gelukkig ben je al in de buurt van je bestemming!

• 02 Januari 2012 - 11:19

Robin:

Heyhey,

Wel af en toe een link op facebook plaatsen als er een nieuwe post is, anders ben ik bang dat ik op gegeven moment vergeet te kijken :)
    Veel plezier!

Groetjes,
    Robin

• 02 Januari 2012 - 11:47

Vera:

Naar de andere helft gaan inderdaad ;) Hope you're enjoying yourself.

• 02 Januari 2012 - 11:56

Suushi:

Yay, nog een blogje om te volgen. Leuk! Ik ben benieuwd naar je verhalen.

• 02 Januari 2012 - 15:25

Opa:

Fijn dat je op deze manier contact met ons houdt. Ik wens je een goede tijd op Bali en een gezegend 2012.