Goed nieuws en slecht nieuws. - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Sarah - WaarBenJij.nu Goed nieuws en slecht nieuws. - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Sarah - WaarBenJij.nu

Goed nieuws en slecht nieuws.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sarah

06 November 2008 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Eerst het slechte nieuws maar: de patienten hier zijn te gelukkig en ze hebben te weinig pijn. Vanuit patientoogpunt kan ik me voorstellen dat dat heel prettig is, maar er moet toch iets te klagen zijn over dit ziekenhuis - anders dan het ziekenhuiseten - zodat ik kan terugkoppelen naar de afdeling hoe ze dingen beter kunnen doen? En wat voor moeite is het nu om een beetje morfine in te nemen en mij daar dan over te vertellen, in plaats van te blijven steken op dingen als paracetamol? Ik bedoel, kieskeurig ben ik niet, is het niet morfine, een ander opiaat is ook prima, daar zal ik niet kinderachtig over doen. Alles wat ik vraag is een vriendelijke, ontevreden patient.

Dan het goede nieuws, om te voorkomen dat dit helemaal een klaagblog wordt :p Ik heb buiten het project om een boel leuke dingen te doen deze week. Gisteren ben ik naar Guy Fawkes-night geweest, een groot nationaal feest hier, met een geweldig vuurwerk dat een kwartier lang duurde. Vanavond ga ik met een ganggenootje uit eten, ze verhuist helaas volgende week, maar het uit eten gaan is wel leuk, en morgen komt een vriendin uit Nederland over voor het weekend, dus na het weekend kan ik vol goede moed weer aan de slag.

• 07 November 2008 - 14:55

Mijntje:

Sarah, je bent echt afgrijselijk :D

• 11 November 2008 - 10:33

Niels:

Als ik je blog zo een beetje lees is er qua behandeling weinig te doen voor je terugkoppeling.

Maar als semi-management specialist zie ik zo wel een aantal dingen die intern anders zouden kunnen (en moeten?) qua communicatie :p