Hoppa! - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Sarah - WaarBenJij.nu Hoppa! - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Sarah - WaarBenJij.nu

Hoppa!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sarah

07 November 2008 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

VI.

'Dus, hebt u nog meer bijwerkingen, afgezien van de moeheid?'
'Nou, uit deze lijst heb ik ook nog jeuk.'
'Kunt u me vertellen of die jeuk mild, gemiddeld of ernstig is?'
'Ik heb er al maanden last van, dus toch wel behoorlijk ernstig.'
'Oef, dat klinkt vervelend! En hebt u enig idee waardoor deze jeuk veroorzaakt wordt?'
'Nee, het is echt lastig om dat uit elkaar te houden met al die behandelingen.'
'Maar u heeft er dus al een aantal maanden last van?'
'Ja, zo ongeveer vanaf mijn beenmergtransplantatie.'
'Oh, dat is interessant. Had u er daarvoor geen last van?'
'Nee, dat geloof ik niet.'
'Bent u rondom uw beenmergtransplantatie nieuwe pijnmedicatie gaan gebruiken?'
'Even zien hoor...nee, want de morfine gebruikte ik al voor de tijd, en de buprenorfine heb ik veel korter. Het is echt heel vervelend, de jeuk, ik moet steeds krabben.'
'Aha! Dus, acht u het dan waarschijnlijker dat de jeuk van uw pijnmedicatie of van uw beenmergtransplantatie komt?'
'Zoals ik al zei, dat kan ik echt niet zeggen.'
'... Best. Laten we er maar een vraagteken van maken dan.'

VII.
'Goedemiddag, vriendelijke secretaresse!'
'Oh, hoi, ik weet alweer wie je bent.'
'Mooi. Zeg, ik ben inmiddels al vier keer langs geweest om jullie te vragen een paar ECG's voor me op te zoeken, hebben jullie daar misschien inmiddels al tijd voor gehad, aangezien jullie de beloofde datum al drie keer hebben opgeschoven?'
'Nee, sorry, het is vreselijk druk geweest deze week. We hebben dan wel tegen je gezegd dat we voldoende personeel hadden deze week, maar het was nog steeds vreselijk druk.'
'Dat kan gebeuren, natuurlijk. Is degene waar ik de vorige keer mee gesproken heb er niet?'
'Nee, die is ziek naar huis gegaan.'
'Oh. Gisteren? Heeft ze daarom misschien geen tijd gehad de ECG's gisteren op te zoeken, zoals beloofd?'
'Nee, vanochtend. En morgen is ze sowieso vrij.'
'Ik dacht dat ze me zou mailen als het gisteren niet lukte.'
'Ja, nou, dat heeft ze dus niet gedaan.'
'Zie mijn vriendelijke glimlach. Kan ze misschien mailen als ze maandag weer terug is?'
'Ik zal het aan haar doorgeven.'
'Nou, hartstikke bedankt.'

VIII.
'Hallo, vriendelijke zuster. Onderzoekskamer 1 is momenteel vrij, kan ik daar het komende half uur mijn interview houden?'
'Volgens mij moet dat wel kunnen, ja, als hij nu vrij is.'
'Mooi! Ik ga direct mijn patient halen!'

'Hallo patient! Als u even mee wil lopen naar onderzoekskamer 1, dan doen we daar het interview.'
'Oh ja hoor, prima.'

'Zeg, eikel, wat doe je in mijn onderzoekskamer?'
'Deze patient hier krijgt chemotherapie.'
'Ja maar...ik heb aan de vriendelijke zuster gevraagd of ik deze kamer kon gebruiken.'
'Jammer dan, dit is zeer urgent. Kamer 3 is wel vrij.'
'Kamer 3 is helemaal niet vrij.'
'Oh, nou ja, hij zou vrij moeten zijn.'

IX.
'Hahaha, ik heb in acht jaar met deze ziekte nog nooit een bijwerking van mijn medicatie gehad!'
'Helemaal niks?'
'Nee.'
'Echt helemaal niks?'
'Nope.'

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 December 2008

Terug!

19 December 2008

Laatste dag!

17 December 2008

De laatste loodjes

12 December 2008

Waar het mis ging...

11 December 2008

De Bus
Sarah

Actief sinds 09 Sept. 2008
Verslag gelezen: 67
Totaal aantal bezoekers 23890

Voorgaande reizen:

29 Juli 2016 - 03 November 2036

Moving to De Overkant

17 Juni 2013 - 31 Juli 2014

Het Amerika Avontuur

30 September 2012 - 07 Oktober 2012

Schotland Roadtrip

01 Januari 2012 - 30 Januari 2012

Bali

13 September 2008 - 20 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: