En als de patient niet moeilijk doet... - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Sarah - WaarBenJij.nu En als de patient niet moeilijk doet... - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Sarah - WaarBenJij.nu

En als de patient niet moeilijk doet...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sarah

05 November 2008 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

13.15
- 'Ik zie dat mr. K. een myeloompatient is, kan ik hem interviewen?'
+ 'Tuurlijk, maar hij is nu even niet hier, hij loopt rond tot hij zijn chemo krijgt'
- 'Is goed, dan interview ik eerst de andere wel'

13.45
- 'Zeg, is mr. K. er al?'
+ 'Nee, nog steeds niet.'
- 'Wanneer komt hij dan?'
+ 'Nou, hij zou hier ieder moment kunnen zijn...uur of twee?'
- 'Prima, dan kom ik dan wel terug.'

14.00
- 'Is mr. K. er al?'
+ 'Nee, hij kan op elk moment aankomen hoor.'
- 'Nuja, dan wacht ik gewoon hier.'

14.30
- 'Hey, is dat mr. K.?'
+ 'Ja, dat klopt.'
- 'Geweldig! Dan kan ik hem nu interviewen!'
+ 'Niet zo snel! Ik moet hem zo zijn infuus gaan geven.'
- 'Och ja, natuurlijk. Hoe lang duurt dat ongeveer? Wat is een goede tijd?'
+ 'Nou, dat neemt een minuut of twintig in beslag.'
- *zucht* 'Dan kom ik dan wel terug, hier wachten heeft ook geen zin.'

15.00
- 'Hallo'
+ 'Momentje'

15.10
- 'Okay, nu ik je toch spreek en je klaar bent met telefoneren en tegen die buitengewoon belangrijke arts praten, heb je mr. K. zijn informatiebrief nog gegeven?'
+ 'Ja, hij is net klaar met lezen.'
- 'Geweldig! Zeg, ik zag dat op de deur van kamer II die ik net gebruikte een roze briefje hangt, wat betekent dat?'
+ 'Daar is een penthidinevernevelaar gebruikt, dan mag je er het uur erna niet in.'
- 'Maar...alle andere kamers zijn bezet.'
+ 'Ja, ik kan de rest van de patienten moeilijk hun gewone behandeling ontzeggen, is het wel?'
- 'Heel begrijpelijk. Maar ik heb een andere afspraak om 15.30, is er echt geen andere kamer op de afdeling op hem te interviewen?'
+ 'Ik ben bang van niet, nee, nou, sorry hoor.'
- 'Ik ben om 16.30 klaar met de andere afspraak, als ik dan terugkom is mr. K. er zeker al vandoor?'
+ 'Oh ja, die is hier om 16.00 weg, zeker weten.'
- 'Best. Eet een toffee-appel en stik erin en nog een fijne dag verder.'

Ik doe zo mijn best enig geduld tentoon te spreiden, maar mensen maken het me wel heel, heel moeilijk.

  • 05 November 2008 - 17:59

    Vera:

    Wauw. Is een toffee-appel een lokale lekkernij?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 December 2008

Terug!

19 December 2008

Laatste dag!

17 December 2008

De laatste loodjes

12 December 2008

Waar het mis ging...

11 December 2008

De Bus
Sarah

Actief sinds 09 Sept. 2008
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 23896

Voorgaande reizen:

29 Juli 2016 - 03 November 2036

Moving to De Overkant

17 Juni 2013 - 31 Juli 2014

Het Amerika Avontuur

30 September 2012 - 07 Oktober 2012

Schotland Roadtrip

01 Januari 2012 - 30 Januari 2012

Bali

13 September 2008 - 20 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: