Vier dagen! - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Sarah - WaarBenJij.nu Vier dagen! - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Sarah - WaarBenJij.nu

Vier dagen!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sarah

16 September 2008 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Nou, mijn kamer heeft dus echt geen internet, behalve een inbelverbinding. Dat maakt contact houden met mensen een stuk lastiger, maar gelukkig is er een bibliotheek op het terrein die gewoon toegankelijk is. Sinds ik daar gisteren een avondje mailend heb doorgebracht en sinds we overdag in het ziekenhuis rondbanjeren is het al een stuk leuker. Gisteren heb ik vooral administratieve zut geregeld, vandaag ben ik met de professor mee geweest op zijn artsenvisite en hebben we kennisgemaakt met het Engelse gezondheidssysteem.

Mijn Engelse integratie-experimenten zijn vooralsnog mislukt. Ik heb gisteren een worstje weggegooid dat gewoon een brok vet was en ik ga morgen de theezakjes in het ziekenhuis vervangen door mijn eigen meegebrachte thee. Wel ontbijt ik met cornflakes, dat is tenminste iets.

Oh, en na geklaag over de kleur van mijn achtergrond heb ik de mooie Underground maar vervangen door een oer-Hollands plaatje. Beter?

• 16 September 2008 - 14:59

Hugo:

De kleur is stukken beter! :P De Hollandse plaatjes hadden niet per se gehoeven ofzo, maar dat zal dan wel standaard-achtergrond zijn ofzo?

• 16 September 2008 - 15:11

Nora:

Heerlijk leesbaar! :-)
    Vervelend dat je kamer zelf geen degelijk internet heeft, maar ach, er zijn ergere dingen.
    Nog bedankt voor je laatste Nederlandse kaartje!

• 17 September 2008 - 17:52

Laura En Else:

Van Else moet je de achtergrond paars doen!!
    maar ik vind dit of dat vorige leuker.. nouja ik zal me er niet mee bemoeien:) veeeel groetjes van je zusje en nichtje