Zonnetje - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Sarah - WaarBenJij.nu Zonnetje - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Sarah - WaarBenJij.nu

Zonnetje

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sarah

22 September 2008 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Nou, ik ben het weekend goed doorgekomen. Het was stralend weer. Zaterdag ben ik de stad in geweest, boodschappen gedaan, tweede nette broek gekocht, ik heb alleen nog geen schoenpoets kunnen vinden en de neuzen van mijn laarzen beginnen alweer behoorlijke slijtageplekken te vertonen. 's Avonds heb ik een dvd gekeken op mijn laptop.
Zondag heb ik uitgeslapen, gezwommen en een poosje in een park gezeten en wat gelezen. Allemaal niet zo spectaculair, dus.

Deze week begin ik dan echt met mijn onderzoek. Ik ben al een goed eind op weg met het protocol ervoor, maar loop nu vast op literatuuronderzoek - het is zo vreselijk saai om artikelen te lezen, en ik heb een aandachtsspan van maximaal twee minuten. Dat, plus het feit dat ik in een vreselijk rumoerig studentenkantoor zit, met tien studenten die continu moeten bijkletsen over het weekend (en ze giechelen! Ik bedoel maar!) en in en uit de verzwaarde deur lopen, die dan telkens met een klap terugvalt in het slot, doet geen wonderen voor mijn concentratie. Morgen toch maar eens uitkijken naar een andere werkplek, nog een paar dagen op deze en ik begin allemaal rare tics te vertonen.

Het goede nieuws is dat ik gisteren een ticket heb geboekt om in het weekend van 15/16 november toch een paar dagen terug te komen naar Nederland!

  • 22 September 2008 - 11:50

    Vera:

    Giechelen? Het zou verboden moeten worden. Schandalig gewoon...

  • 22 September 2008 - 18:21

    Margreet :

    Hee nicht,
    Goed te zien dat je begint te aarden! Maar pas op met die farmaceutische diners, hè! Wél kritisch blijven tegenover die industrie die erger is dan de Russische maffia, het moslimfundamentalisme en de olie-industrie tezamen.
    En vooral ook niet te hard roepen dat je je eigen thee hebt meegebracht. Meisje toch, alleen het idéé dat je thee meebrengt naar Engeland!!!
    Oh, en volgens mij moet je je profiel 'bezochte landen' nog een beetje bijwerken.
    Tot gauw!
    xxx
    margreet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 December 2008

Terug!

19 December 2008

Laatste dag!

17 December 2008

De laatste loodjes

12 December 2008

Waar het mis ging...

11 December 2008

De Bus
Sarah

Actief sinds 09 Sept. 2008
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 23929

Voorgaande reizen:

29 Juli 2016 - 03 November 2036

Moving to De Overkant

17 Juni 2013 - 31 Juli 2014

Het Amerika Avontuur

30 September 2012 - 07 Oktober 2012

Schotland Roadtrip

01 Januari 2012 - 30 Januari 2012

Bali

13 September 2008 - 20 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: