Muhaha! - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Sarah - WaarBenJij.nu Muhaha! - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Sarah - WaarBenJij.nu

Muhaha!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sarah

08 Oktober 2008 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Er lijkt een beetje schot te komen in de zaak. Ik ga zo mijn formulieren inleveren voor het patienttevredenheidsonderzoek, dat waarschijnlijk niet in een keer wordt goedgekeurd omdat het nog te zeer naar klinisch onderzoek neigt, maar vooruit. Verder probeer ik een meeting met mijn steering group te regelen voor vrijdag, zodat ik kan kijken hoe haalbaar het nu eigenlijk is mijn vragenlijst af te nemen.
Verder heb ik net voor het eerst een afspraak moeten afzeggen (borrelen met het palliatieve zorg team) omdat ik er al eentje had staan (naar de Open Mike Night met drie meisjes van de wijnproeverij). Dat gevoel had ik echt gemist.

Bovendien heb ik zojuist van mijn supervisor het compliment gekregen dat ik me goed aanpas aan de omstandigheden en erg veerkrachtig ben. Ik vermoed dat hij die mening is toegedaan omdat ik niet tegen hem heb geklaagd over het omgooien van mijn onderzoeksplan, maar in plaats daarvan tegen alle andere mensen, maar een compliment is een compliment :p

• 09 Oktober 2008 - 08:03

Anne:

Hey Sarah,

Klinkt alsof je nu echt je draai gevonden hebt daar in Sheffield :). En complimenten van je begeleider zijn altijd leuk, weet je dat je het een beetje goed doet.

Knuffel