Werk voor niks - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Sarah - WaarBenJij.nu Werk voor niks - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Sarah - WaarBenJij.nu

Werk voor niks

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sarah

06 Oktober 2008 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Nou, mijn hele project is omgegooid in de afgelopen week. Woensdag ging ik nog een nieuw myeloom-onderzoek doen. Na enkele gesprekken bleek donderdag dat het te lang zou duren om daar ethische toestemming voor te krijgen, dus plan B was om een aanpassing te doen aan een bestaand protocol.
Vrijdag vond de hoofdonderzoeker van dat protocol dat ethische toestemming dan nog steeds lang zou duren en dat we mijn onderzoek misschien maar moesten degraderen tot een patient-tevredenheidsonderzoek. Bovendien had hij het veel te druk om mijn zorgvuldig ingevulde formulieren te bekijken waar ik de hele donderdagavond aan gewerkt had, maar goed.
Patient-tevredenheidsonderzoek betekent dat ik niet teveel nieuwe data mag genereren, aangezien je daarvoor een klinisch onderzoek moet doen, en dat de beschrijving van mijn resultaten dus vooral descriptief is in plaats van analytisch.
Sam heeft nog steeds de intentie mijn onderzoeksresultaten te publiceren in de vorm van een artikel, wat ik natuurlijk erg graag wil omdat artikelen cruciaal zijn om een opleidingsplek binnen te komen, maar ik heb steeds minder het idee dat dat haalbaar is.

Aan de andere kant was het weekend erg gezellig. Rick kwam langs en hij had de hulptroepen ingeschakeld (chocolaatjes! drop!). Vrijdag hebben we een tijdlang door Sheffield gebanjerd en zijn we 's avonds uit eten geweest bij een tapasrestaurant met goede tapas, om een bijzonder traumatische ervaring van de afgelopen zomervakantie uit te wissen. Vrijdag zijn we naar Castleton geweest, waar we twee grotten hebben bezocht (eentje met een gids die zelfs Rick nauwelijks kon verstaan en eentje in een oude loodmijn, waar je een uur lang met een bootje ondergronds rondvoer) en naar een ruine zijn geweest, een erg geslaagde dag. Daarna hebben we wat gegeten in een pub, waar het eten echt spotgoedkoop is! Ik heb voor drie pond een bord pasta gegeten (de winst zit hem waarschijnlijk in de enorme glazen drinken die ze je aansmeren). Zondag hebben we een Full Englisch Breakfast gedaan (dat wil zeggen, ik een halve en Rick anderhalf, want boontjes en bacon ging me echt te ver) en nog wat meer rondgelopen door Sheffield en een beetje gehangen. Lekker uitgerust dus, jammer dat ik vandaag meteen weer het gestress binnenval. De volgende keer doe ik een onderzoeksproject dat een vaste functie-omschrijving heeft.

  • 09 Oktober 2008 - 11:32

    Femke:

    Hihi "volgende keer"?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 December 2008

Terug!

19 December 2008

Laatste dag!

17 December 2008

De laatste loodjes

12 December 2008

Waar het mis ging...

11 December 2008

De Bus
Sarah

Actief sinds 09 Sept. 2008
Verslag gelezen: 66
Totaal aantal bezoekers 23893

Voorgaande reizen:

29 Juli 2016 - 03 November 2036

Moving to De Overkant

17 Juni 2013 - 31 Juli 2014

Het Amerika Avontuur

30 September 2012 - 07 Oktober 2012

Schotland Roadtrip

01 Januari 2012 - 30 Januari 2012

Bali

13 September 2008 - 20 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: