Ups en downs - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Sarah - WaarBenJij.nu Ups en downs - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Sarah - WaarBenJij.nu

Ups en downs

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sarah

10 Oktober 2008 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Volgens mij ben ik hier zo labiel als de pest, de ene dag denk ik dat het allemaal wel goed gaat komen en de volgende dag voel ik me weer gefrustreerd.

Gisteren was zo'n dag dat ik dacht dat ik binnen afzienbare tijd eindelijk iets zou kunnen gaan doen. Ik kreeg de mail dat mijn vragenlijst onder voorbehoud is goedgekeurd, maar dat ik voor die tijd nog wel een afspraak moet maken met mijn supervisor en degene die over de goedkeuring van mijn vragenlijst gaat omdat ik wat dingen moest herformuleren die nog teveel naar onderzoek klinken. Nuja, vooruit dan maar. Mijn supervisor kon echter vandaag niet, de andere persoon is maandag en dinsdag weg en mijn supervisor zit op woensdag en donderdag in Londen, want hij vindt het leuk om twee dagen per week op allerlei obscure plaatsen door te brengen. Dat betekent nog een week vertraging. Aan het einde van de middag, tegen de tijd dat de andere persoon net haar kantoor uitloopt voor het weekend, vertelt mijn supervisor dat we het dan maar over de mail moeten doen. Een paar uur eerder was prettig geweest.

De tweede ontmoeting die ik probeer op te zetten is van mijn steering group, en het is hopeloos. Ofwel mijn supervisor kan niet, ofwel de specialistische zuster kan niet, dus ik heb ze nu maar verteld dat ze maar met z'n tweetjes een datum moeten uitzoeken zonder mij als tussenpersoon - wie weet werkt dat.

Verder heb ik vanochtend de helft van de artsenvisite gemist, omdat ik normaalgesproken als we om negen uur bij het kantoor afspreken, een half uur moet wachten voor we daadwerkelijk weggaan. Vanochtend hadden we om negen uur in het restaurant afgesproken, dus was ik daar om klokslag negen uur, maar bleek iedereen om tien voor negen al weggemarcheerd te zijn. Dat was de tweede keer in twee dagen dat mensen niet op kwamen dagen, want de studentes met wie ik had afgesproken voor de Open Mic Night lieten het ook afweten.

Natuurlijk heeft iedereen het druk. Ik wilde dat ik het ook druk had (het goede nieuws is overigens dat ik misschien mee kan draaien in ene paar projectjes van de drukke hematoloog, dan heb ik ten minste iets te doen) Maar frustrerend is het wel.

Op naar het weekend.

• 11 Oktober 2008 - 09:43

Ma:

Gelukkig dat je zelf al hebt geconstateerd dat goede en slechte dagen afwisselen, dus zullen de komende dagen wel weer iets beters in petto hebben....
    Liefs