Dag 13: Het nachtleven van Lovina - Reisverslag uit Singaraja, Indonesië van Sarah - WaarBenJij.nu Dag 13: Het nachtleven van Lovina - Reisverslag uit Singaraja, Indonesië van Sarah - WaarBenJij.nu

Dag 13: Het nachtleven van Lovina

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sarah

16 Januari 2012 | Indonesië, Singaraja

Lovina blijkt een erg gezellig dorpje te zijn om je avond door te brengen. James, Renee en ik zochten voor de gelegenheid een van de luxere restaurants op, waar ik de gelegenheid aangreep om aardappeltjes te bestellen in plaats van rijst, waar ze me prompt wel een boel extra voor in rekening brachten, maar het was in ieder geval lekker. Vervolgens wandelden we langs de twee straatjes met hippe tentjes die Lovina rijk is, met gezellige live bandjes, de een wat beter dan de ander, en streken neer in een bar waar we zowaar een cocktail konden bestellen, de eerste in twee weken. De mijne, met drie verschillende soorten drank en citroensap, was vooral zuur, dus denk ik dat ik mijn detox nog even voortzet.
Aangezien het de volgende ochtend alweer vroeg dag was voor de Balinezen werden we rond twaalf uur uit ons etablissement geschopt; het enige dat we daarna nog konden vinden waar meer dan twee mensen zaten was een club waar Renee en ik gratis in mochten, maar James niet. James ging vanwege zijn duiktrip de volgende ochtend toch liever slapen, dus Renee ik keken even om de hoek van de club, waar de muziek ons al snel begon te vervelen. De vier danseresjes die we ergens tussen de zestien en de achttien schatten waren daarentegen ehm...wel bijzonder.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Singaraja

Bali

Recente Reisverslagen:

29 Januari 2012

In between flights, part II

29 Januari 2012

Dag 26: Stedelijk gebied

27 Januari 2012

Dag 25: Nikser

27 Januari 2012

Dag 24: Niks

25 Januari 2012

Dag 23: Sing Sing
Sarah

Actief sinds 09 Sept. 2008
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 23914

Voorgaande reizen:

29 Juli 2016 - 03 November 2036

Moving to De Overkant

17 Juni 2013 - 31 Juli 2014

Het Amerika Avontuur

30 September 2012 - 07 Oktober 2012

Schotland Roadtrip

01 Januari 2012 - 30 Januari 2012

Bali

13 September 2008 - 20 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: