Dag 13: Het nachtleven van Lovina - Reisverslag uit Singaraja, Indonesië van Sarah - WaarBenJij.nu Dag 13: Het nachtleven van Lovina - Reisverslag uit Singaraja, Indonesië van Sarah - WaarBenJij.nu

Dag 13: Het nachtleven van Lovina

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sarah

16 Januari 2012 | Indonesië, Singaraja

Lovina blijkt een erg gezellig dorpje te zijn om je avond door te brengen. James, Renee en ik zochten voor de gelegenheid een van de luxere restaurants op, waar ik de gelegenheid aangreep om aardappeltjes te bestellen in plaats van rijst, waar ze me prompt wel een boel extra voor in rekening brachten, maar het was in ieder geval lekker. Vervolgens wandelden we langs de twee straatjes met hippe tentjes die Lovina rijk is, met gezellige live bandjes, de een wat beter dan de ander, en streken neer in een bar waar we zowaar een cocktail konden bestellen, de eerste in twee weken. De mijne, met drie verschillende soorten drank en citroensap, was vooral zuur, dus denk ik dat ik mijn detox nog even voortzet.
Aangezien het de volgende ochtend alweer vroeg dag was voor de Balinezen werden we rond twaalf uur uit ons etablissement geschopt; het enige dat we daarna nog konden vinden waar meer dan twee mensen zaten was een club waar Renee en ik gratis in mochten, maar James niet. James ging vanwege zijn duiktrip de volgende ochtend toch liever slapen, dus Renee ik keken even om de hoek van de club, waar de muziek ons al snel begon te vervelen. De vier danseresjes die we ergens tussen de zestien en de achttien schatten waren daarentegen ehm...wel bijzonder.